Coș

Coș

Termeni si Conditii

Contract de utilizare al platformei marketor.ro

I. Definitii

„Furnizor/Prestator” Societatea ADSERVING FACTORY SRL, proprietar al website-ului/platformei marketor.ro, cu sediul in MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 1, STR. ALEXANDRU DEPĂRĂŢEANU, NR.20, avand CUI: 28429020 si Nr. de inmatriculare J40/7185/2014.

„Contract” – prezentul acord al partilor, care se poate incheia valabil exclusiv in limba Romana.

„marketor.ro sau platforma” – o platformă pentru crearea și administrarea unui magazin online pentru punerea în aplicare a activității profesionale și/sau comerciale și o unitate de software, baze de date, documentație, design, imagini, video, coduri de licențiere, fișiere de licență alte materiale, inclusiv orice actualizări, modificări, fișiere rezultate în utilizarea software-ului și îmbunătățirile versiunii funcționale sau limitate ale platformei. Cu excepția cazului în care este menționat altfel în acești termeni și condiții marketor.ro va fi considerat platforma ca un întreg compus din mai multe module individuale.

„Servicii” – include instalarea magazinului, găzduirea și utilizarea magazinului online cu anumite funcționalități de pe platforma marketor.ro, serviciile de găzduire și de suport tehnic și alte servicii incluse achiziționate în cadrul pachetului de către Beneficiar.

„Client/Beneficiar” – persoana juridica care se inregistreaza ca utilizator pe platforma marketor.ro si creaza un magazin online.

„Magazin online” – este o colecție de pagini web, fișiere și interfețe create și întreținute de platforma utilizată de către utilizator prin intermediul internetului, care oferă clienților informații despre produsele sale și să permită achiziționarea lor prin achiziție directă și plata prețului afișat precum și platformă administrativă de gestionare a conținutului.

„Client/Vizitator” – persoană fizica sau juridica care a vizitat magazinul on-line al Beneficiarului;

„Produse” – sunt bunurile și/sau serviciile, a căror informații au fost publicate în magazinul on-line al Beneficiarului;

„Pachetul” – este un set de servicii furnizate standard de către Furnizor pentru toți beneficiarii și în special pentru un anumit grup de beneficiari.

„Panou administrativ” – parte a unui magazin online conceput pentru utilizatori și care servește administrării la distanță și gestionării magazinului online;

„Zona client” – parte a unui magazin online destinat clienților/vizitatorilor.

„Proprietate intelectuală” este dreptul de autor (corporal și necorporal), drepturi conexe, mărci comerciale, brevete, secrete comerciale, know-how, experiență de fabricație, drepturi de publicitate, contracte și licențiere, precum și orice alte drepturi de proprietate intelectuală există sau pot apărea, precum și orice reînnoire și extindere a acestor drepturi.

II. Obiectul contractului

2.1. Obiectul contractului il constituie prestarea de catre Furnizor, in interesul Beneficiarului, a serviciilor de acces la platforma de ecommerce marketor.ro si asistenta pentru aceasta platforma, si ofera aceste servicii sub forma unui abonament lunar, conform termenilor si conditiilor prezentului.

2.2. Serviciile pot fi accesate prin intermediul unui web browser.

2.3. Pentru lista de servicii oferite de platforma marketor.ro, vezi abonamente.

III. Termeni contractuali

3.1. Beneficiarul trebuie sa fie persoana juridica .

3.2. Pentru a accesa și a utiliza Serviciile, Beneficiarul trebuie să se înregistreze pentru un cont pe Platforma marketor.ro („Cont”) furnizând datele de identificare (denumire societate, sediul, nr. inregistrare, cui), precum si datele de contact (numărul de telefon, adresă de e-mail validă) și orice alte informații indicate ca fiind necesare.

3.3. Furnizorul asigură accesul Beneficiarului la panoul administrativ („Cont”) pentru administrare de la distanță și pentru gestionarea magazinului online. Pentru a accesa panoul de administrare al Beneficiarului, trebuie să se autentifice cu numele de utilizator și parola furnizate. Funcțiile activate ale grupului administrativ se bazează pe serviciile incluse în pachetul achiziționat.

3.4. Persoana care semnează pentru acest serviciu va fi partea contractantă („proprietarul contului”) în sensul Termenilor și condițiilor și va fi persoana autorizată să utilizeze Serviciul. Dacă persoana care se inscrie pentru acest serviciu actioneaza în numele angajatorului sau, angajatorul este titularul de cont si Persoana garanteaza că are autoritatea de a reprezenta angajatorul în conformitate cu Termenii și condițiile.

3.5. Beneficiarul este responsabil pentru păstrarea și confidențialitatea numelui de utilizator și a parolei atribuite pentru a accesa contul, își asumă întreaga responsabilitate pentru toate activitățile și acțiunile desfășurate prin intermediul lor, fie că sunt realizate de către persoane cărora le-au fost furnizate datele pentru contul de acces sau de către persoane neautorizate.

3.6. Beneficiarul este OPERATORUL de date personale pentru clientii magazinului pe care il opereaza si, prin folosirea Platformei, imputerniceste marketor.ro sa prelucreze aceste date.

IV. Durata contractului

4.1. Prezentul contract se incheie pe o perioada ce coincide cu durata de valabilitate a abonamentului ales (anual sau lunar) incepand de la data plasarii comenzii sau data crearii contului, iar obligatiile partilor intra in vigoare de la aceasta data.

4.2. Imediat ce se efectueaza plata tipului de abonament lunar ales, Clientul va avea acces la serviciile incluse in pachetul abonamentului din momentul confirmarii platii de catre Prestator.

4.3. Orice erori survenite la comanda facuta de Client/Beneficiar pot fi corectate pana in momentul confirmarii platii de catre Prestator printr-un email trimis la: cs-unu arond marketor punct ro .

4.4. In cazul in care Clientul/Beneficiarul nu notifica renuntarea la abonamentul ales cu minim 30 de zile calendaristice inainte de expirarea termenului de valabilitate a abonamentului, in fiecare luna abonamentul se va prelungi automat fara nicio formalitate.

4.5. In cazul in care Clientul/Beneficiarul doreste modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei in care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil – schimbarea intrand in vigoare in termen de 2 zile lucratoare de la efectuarea platii diferentei in cazul upgrade-ului unui pachet, iar in cazul downgrade-ului unui pachet, intra în vigoare dupa ce expira perioada pentru care clientul a platit deja si efectueaza o noua plata, pentru un pachet mai mic.

4.6. marketor.ro ofera oricarui Client/Beneficiar posibilitatea de a testa gratuit serviciile oferite pe o perioada de 15 de zile calendaristice. Dupa expirarea acestei perioade, Clientul/Beneficiarul poate sa opteze pentru inchiderea abonamentului lunar, caz in care suma platita la deschiderea contului ii va fi restituita, mai putin taxele bancare sau alte taxe ce pot aparea in timpul procesarii platii de retur. In cazul in care nu mai doreste continuarea serviciilor, accesul va fi intrerupt definitiv, iar datele sale vor fi sterse in mod automat in termen de 30 de zile de la expirarea perioadei de proba.

V. PRETURILE SERVICIILOR ȘI PACHETELOR. PLATA.

5.1. Pentru serviciile prestate, Clientul/Beneficiarul va plati la ADSERVING FACTORY S.R.L. o suma lunara, de tipul unui abonament, prevazuta in momentul finalizarii comenzii online.

5.2. Pentru lista completa a abonamentelor oferite de platforma marketor.ro, vezi aici:

5.3. Facturarea abonamentului lunar se face in ziua din luna corespunzatoare zilei in care abonamentul a fost deschis, si reprezinta plata serviciilor pentru luna in curs.

5.4. Plata facturii se face in mod obligatoriu intr-un termen de 7 zile calendaristice de la data comunicarii facturii. Factura se va comunica clientului la adresa de email indicata de acesta.

5.5. Daca in termen de 30 de zile calendaristice de la data scadentei, clientul/beneficiarul nu achită factura, contractul inceteaza de drept, fara nicio somatie si fara nicio alta formalitate sau sesizare a unei institutii/autoritati de orice fel. Din momentul incetarii contractului, serviciul inceteaza de drept prin stergerea de pe platorma a tuturor informatiilor clientului.

5.6. ADSERVING FACTORY S.R.L. va trimite notificari de plata regulate, prin email sau in aplicatie, in conformitate cu tipul de abonament ales, iar pe baza acestora Clientul/Beneficiarul va efectua plata online sau prin transfer bancar.

VI. Drepturile si obligatiile Furnizorului

6.1. Platforma marketor.ro actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, in conditiile Legii 365/2002 privind comertul electronic.

6.2. ADSERVING FACTORY S.R.L. asigura accesul la platforma tehnica necesara pentru administrarea magazinului online pus la dispozitie prin intermediul platformei de ecommerce marketor.ro.

6.3. ADSERVING FACTORY S.R.L. ofera asistenta de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00 prin email sau telefonic, in functie de tipul de abonament platit de client pentru suport tehnic si probleme legate de platforma.

6.4. ADSERVING FACTORY S.R.L. se obliga sa:

  • depuna diligentele necesare pentru a furniza Serviciul in mod continuu, cu minimum de intreruperi, cu exceptia unor intreruperi planificate, precum si cu exceptia faptului ca anumite intarzieri sau alte disfunctionalitati ale acestuia pot fi datorate unor cauze independente de vointa si posibilitatea de interventie;
  • remedieze eventualele defectiuni reclamate, in scris, de Beneficiar, in cel mai scurt timp, daca reclamatia este raportata si inregistrata la centrul de suport. Defectiunile sunt considerate a fi reparate, in eventualitatea unei remedieri integrale sau partiale, ori de cate ori se asigura furnizarea/continuitatea Serviciului. (Formularea si inregistrarea reclamatiei nu suspenda obligatia Beneficiarului de a plati serviciul asupra caruia s-a angajat in temeiul contractului.);
  • asigure confidentialitatea parolelor de acces ale Beneficiarului;
  • sa puna la dispozitia Beneficiarului prezentul Contract incheiat/agreat, in contul sau de utilizator.

6.5. ADSERVING FACTORY S.R.L. nu are dreptul sa modifice continutul de tip text sau foto adaugat de catre Beneficiar in contul sau, fara acordul acestuia, cu exceptia cazurilor cand o solicitare de modificare inclusiv prin blocare este inaintata de institutii sau organisme abilitate sau este o obligatie ori o alternativa prevazuta de lege pentru evitarea angajarii in orice fel a raspunderii Furnizorului.

6.6. Folosirea Serviciilor se efectueaza numai de catre Beneficiar pe proprie raspundere, iar accesul publicului la informatie se realizeaza tot pe propria raspundere a Beneficiarului. Serviciile sunt furnizate ca atare pe seama si in numele Beneficiarului, iar ADSERVING FACTORY S.R.L. nu ofera niciun fel de garantii clientilor Beneficiarului in nicio situatie.

6.7. ADSERVING FACTORY S.R.L. nu pretinde, nu isi aroga si nu detine drepturi de proprietate intelectuala aferente continutului folosit/postat de catre Beneficiar in cadrul Serviciilor. Toate materialele si informatiile se afla in proprietatea Beneficiarului, care este unicul raspunzator pentru continutul acestora.

6.8. ADSERVING FACTORY S.R.L. isi rezerva dreptul sa suspende temporar contul de Utilizator, sa intrerupa definitiv vizualizarea continutului acestora si sa inchida definitiv contul Beneficiarului daca sunt semnalate ca nerespectand prevederile legale, putand constitui dar fara a se limita la – acte de defaimare, amenintare, care contin sau fac referire la pornografie, obscenitate, care incalca drepturile de proprietate intelectuala ale unei alte persoane fizice sau juridice sau care incalca prezentul acord cu privire la Termenii si Conditiile de folosire a platformei.

6.9. ADSERVING FACTORY S.R.L. isi rezerva dreptul ca la 7 zile de intarziere a platii de la data scadentei abonamentului sa blocheze accesul in interfata de administrare. Daca plata nu se realizeaza in continuare, dupa alte 7 zile, adica 14 zile de la data scadentei abonamentului, site-ul va fi sters automat. Intr-un termen de 7 zile dupa stergere, Beneficiarul poate solicita restaurarea bazei de date contra unei taxe de 250 €.

6.10. ADSERVING FACTORY S.R.L. in calitate de Imputernicit al Operatorului de date personale este responsabil de implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea si confidentialitatea datelor cu caracter personal incredintate spre prelucrare.

6.11. ADSERVING FACTORY S.R.L. are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice în mod agregat.

VII. Drepturile si Obligatiile Beneficiarului

7.1. Clientul/Beneficiarul este unicul responsabil pentru intreg continutul existent in contul său sau pentru orice incalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane.

7.2. Clientul/Beneficiarul se obliga:

  • sa foloseasca serviciile platformei marketor.ro in deplina legalitate si cunoscand dispozitiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfasoara.
  • sa nu foloseasca serviciile contrar practicilor in domeniu, auto-reglementarilor, sau legislatiei in vigoare, ori sa foloseasca metode de lucru care direct sau indirect afecteaza sau incalca drepturile si interesele tertilor.
  • sa respecte in totalitate prevederile legale privind drepturile de autor si protectia datelor cu caracter personal in ceea ce priveste datele introduse in sistem.
  • sa nu faciliteze sau sa realizeze trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (spam) pentru promovarea oricarui site, serviciu sau produs;
  • sa furnizeze informatii actuale, reale si valide despre identitatea societatii comerciale, a persoanei fizice autorizate sau a persoanei fizice care detine si opereaza magazinul online;
  • sa nu comercializeze sau sa ofere spre comercializare produse interzise, produse protejate si/sau produse pentru care este necesar obtinerea unei autorizari speciale (in lipsa acestei autorizari);
  • sa asigure autenticitatea sau valabilitatea informatiilor prezentate in cadrul magazinului creat;
  • sa nu desfasoare activitati comerciale ilicite, asa cum apar acestea mentionate de catre legislatia in vigoare. Intreprinderea oricarei activitati ce poate fi considerata ilicita va atrage dupa sine suspendarea accesului la Servicii;
  • sa nu foloseasca domenii sau subdomenii care contin in mod abuziv nume de marci inregistrate ce nu apartin Beneficiarului sau care incalca drepturile legale ale unei alte parti si sa nu foloseasca domenii sau subdomenii care pot fi considerate, direct sau indirect, drept: calomnie, injurii, defaimare, obscenitate, pornografie, hartuire, limbaj licentios, discriminare, rasism, dar nelimitandu-se la acestea;
  • sa nu foloseasca platforma in alte scopuri ascunse, altele decat comercializarea online a produselor expuse: file sharing, mail relay;

7.3. Clientul/Beneficiarul in calitate de Operator de date cu caracter personal, este responsabil de implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal, ale Clientilor/Vizitatorilor și transmise către marketor.ro in scopul prelucrarii.

7.4. Clientul/Beneficiarul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale in vigoare si are obligatia de a respecta legislatia in acest domeniu, iar ADSERVING FACTORY S.R.L. nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau incalcari ale drepturilor tertelor persoane.

7.5. Clientul/Beneficiarul este de acord ca este singurul responsabil si va despagubi ADSERVING FACTORY S.R.L. pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document Clientul/Beneficiarul intelege si accepta faptul ca ADSERVING FACTORY S.R.L. va transmite datele acestuia catre organele de ancheta, in cazul in care primeste o cerere motivata de la o institutie publica autorizata.

7.6. Clientul/Beneficiarul intelege si este de acord cu Termenii si Conditiile platformei marketor.ro.

VIII. Returnarea contravalorii platilor efectuate

8.1. In orice situatie de restrictionare a serviciului pentru incalcarea de catre Beneficiar a oricarei obligatii contractuale, Beneficiarul nu are dreptul sa solicite despagubiri sau returnarea valorii contractului, indiferent de urmarile pe care le-ar putea avea restrictionarea de la folosirea Serviciilor.

8.2. Pe intreaga durata a relatiilor contractuale Furnizorul ofera o singura data garantia returnarii contravalorii primei plati efectuate de catre Beneficiar, pentru orice plan tarifar ales, in termen de maxim 15 zile de la incasarea acesteia. Returnarea contravalorii primei plati va fi efectuata de catre Furnizor in baza prezentului contract, incheiat/agreat intre Furnizor si Beneficiar.

Pentru orice alta plata (a 2a, 3a etc.), in cazul in care Beneficiarul solicita inchiderea abonamentului inainte de data de reinnoire, Furnizorul nu va returna contravaloarea abonamentului platit in avans.

Returnarea contravalorii primei plati va fi efectuata de catre Furnizor in baza prezentului contract, incheiat/agreat intre Furnizor si Beneficiar.

Nu se returneaza decat contravaloarea abonamentului lunar, nu si contravaloarea altor pachete sau optiuni achizitionate suplimentar de catre Beneficiar la data deschiderii abonamentului, livrate sau efectuate de catre Furnizor.

In orice situatie de restrictionare a serviciului pentru incalcarea de catre Beneficiar a oricarei obligatii contractuale, Beneficiarul nu are dreptul sa solicite despagubiri sau returnarea valorii contractului, indiferent de urmarile pe care le-ar putea avea restrictionarea de la folosirea Serviciilor.

IX. Modificarea Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor

9.1. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor, fara notificarea prealabila a Beneficiarului sau persoanelor care le utilizeaza. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea Serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. Orice noi functionalitati, instrumente, facilitati sau restrictii care sunt dezvoltate si aplicate pentru imbunatatirea Serviciilor, fac de asemenea obiectul prezentului Contract. Modificarile cu privire la tarife, modalitati si termene de plata devin efective in termen de 7 zile lucratoare de la publicarea acestora. Orice alte modificari ale Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor devin efective imediat, odata cu publicarea acestora.

9.2. Utilizarea Serviciilor (accesul, navigarea si inregistrarea unui cont de Beneficiar, crearea unui magazin) constituie un acord direct, deplin si neconditionat de respectare a Termenilor si Conditiilor de utilizare si a prezentului Contract, cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta. In cazul in care Beneficiarul nu este de acord cu modificarile aduse Termenilor si Conditiilor de utilizare a Serviciilor, Beneficiarul isi poate in orice moment anula contul, in caz contrar considerandu-se ca modificarile au fost pe deplin acceptate.

X. Incetarea contractului

10.1. Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri:

a) Partile convin de comun acord incetarea contractului;

b) Neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa repetata a obligatiilor contractuale de catre una din parti;

c) Decizia unilaterala a uneia dintre parti, transmisa in scris celeilalte parti; receptia notificarii de incetare trebuie sa aiba loc cu minimum 30 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru incetarea colaborarii;

d) In caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizatiei de functionare a unuia din contractanti, caz in care partile vor fi tinute a indestula datoriile uneia catre alta, datorii rezultate pana la momentul interventiei cauzei de disparitie.

e) In caz de neplata a abonamentului.

10.2. Beneficiarul poate cere Furnizorului cu minim 30 de zile inainte de data de incetare a contractului:

– arhivarea si predarea magazinului online si a datelor aferente existente la data incetarii sau,

– migrarea, instalarea si punerea in functiune a magazinului online pe alt suport hardware/hosting specificat de Beneficiar.

Operatiunea de predare, instalare si migrare se va face contra cost prin acordul comun al partilor. Costul nu poate depasi valoarea a 12 abonamente lunare, calculate la valoarea ultimei facturi lunare emisa de Furnizor catre Beneficiar

XI. Exonerarea de raspundere

11.1. ADSERVING FACTORY S.R.L. nu va raspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice paguba sau costuri ce pot interveni din intarzierea platilor ce sunt in sarcina Clientului/Beneficiarului, precum si incalcarea de catre acesta a oricaror obligatii legale daca nu sunt din vina ADSERVING FACTORY S.R.L.

XII. Confidentialitate

12.1. Nici una din Partile contractante nu are dreptul, fara acordul scris prealabil al celeilalte Parti:

i) De a face cunoscuta orice informatie confidentiala unei terte parti, in afara acelor persoane implicate in derularea si executarea contractului;

ii) De a utiliza orice informatie confidentiala sau la care are acces in perioada de derulare a contractului, in alt scop decat acela de a-si executa obligatiile asumate. Toate informatiile confidentiale trebuie marcate ca atare de partea care le invoca a fi confidentiale.

iii) Sa aduca acuzii publice sub orice forma fata de cealalta parte, obiectul contractului, persoanelor afiliate partilor sau oricare alti parteneri declarati sau despre care a luat la cunostinta de la momentul negocierii si pana la incetarea contractului.

12.2. Incalcarea oricarora dintre obligatiile prevazute la capitolul XII duce la incetarea imediata de drept a contractului, fara somatie sau trecerea vreunui termen si fara interventia instantelor de judecata. Persoana vinovata nu poate solicita nicio dauna de la partea care a invocat incetarea contractului in conditiile prezentului paragraf.

XIII. Forta majora

13.1. Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.

13.2. Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 5 zile de la aparitie.

13.3. Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 zile calendaristice de la incetare.

13.4. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului pe viitor. In acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.

XIV. Legea guvernanta

14.1. Drepturile si obligatiile partilor impuse de prezentul contract, precum si toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate si guvernate de legea romana in vigoare.

14.2. Orice litigiu care are ca obiect acest contract va fi solutionat pe cale amiabila, iar in cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila va fi adus spre solutionare in fata unui arbitru. In conditiile in care partile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru in termen de 15 zile calendaristice de la notificarea litigiului, competenta va reveni instantelor de judecata competente de la sediul ADSERVING FACTORY S.R.L..

XV. Dispozitii finale

15.1. Partile declara ca au negociat toate clauzele prezentului contract si acestea sunt acceptate in mod expres prin semnarea contractului, orice intelegere anterioara neproducand efecte juridice intre acestea.

15.2. Prezentul contract poate fi modificat numai prin acordul partilor prin incheierea unui act adițional la prezentul contract.

Orice notificare catre ADSERVING FACTORY S.R.L. trebuie trimisa electronic la adresa de email cs-unu arond marketor punct ro.